Соснівська селищна рада

Рівненського району Рівненської області

Інформація про стан роботи із зверненнями громадян, що надійшли до Соснівської селищної ради, у 2021 році

Дата: 27.01.2022 15:19
Кількість переглядів: 227

   Робота із зверненнями громадян у виконавчому комітеті селищної ради спрямована на виконання Закону України «Про звернення громадян», Указу Президента України від 7 лютого 2008 року №109/2008 «Про першочергові заходи щодо забезпечення реалізації та гарантування конституційного права на звернення до органів державної влади та органів місцевого самоврядування».

   Протягом  2021  року  до  селищної  ради   надійшло 128 звернень громадян,   в  тому числі:

 - письмових -112;

  -звернулись на особистий прийом –16.

Громадяни звертались до селищної ради з наступними питаннями:

 транспорт і зв'язок – 1;

 сімейна та гендерна політика, захист прав дітей -7;

 аграрна політика, земельні відносини –38;

  комунального  господарства – 18;

  соціального  захисту–32;

  екології  та природних ресурсів – 11;

  забезпечення дотримання законності та охорони правопорядку,

  реалізації прав громадян –11;

  житлова політика –5;

  культура та культурна спадщина, туризм -1;

  економічна, цінова, інвестиційна, зовнішньоекономічна;  

  регіональна політика і будівництва -3;

  праця і заробітна плата -1.

     До селищної ради надійшло 10 депутатських звернень з таких питань:

 діяльності органів місцевого самоврядування – 2;

забезпечення дотримання законності та охорони правопорядку

 реалізації прав громадян -1

аграрна політика, земельні відносини –5

комунального  господарства – 2;

   Всі  звернення  громадян  та депутатські звернення розглянуто  у  відповідно до чинного законодавства у встановлені строки, надано  письмові відповіді та роз’яснення.

На стенді у приміщенні селищної ради, у зручному для ознайомлення місці, розміщені графіки прийому громадян з особистих питань в обласній та районній державних адміністраціях, обласній та районній радах.

Відповідно до рішення виконавчого комітету Соснівської селищної ради від 20.12.2021 №142 затверджено графіки особистого прийому громадян, виїзних прийомів громадян керівництвом та посадовими особами  Соснівської селищної ради на 2022 рік.

Журнали особистого прийому громадян пронумеровані, прошнуровані, скріплені печаткою  та ведуться відповідно до  Інструкції з діловодства за зверненнями громадян в органах державної влади і місцевого самоврядування, в установах, організаціях незалежно від форм власності, в засобах масової інформації, яка затверджена постановою Кабінету Міністрів України від 14.04.1997№348.

   Забезпечено ведення окремого обліку звернень від жінок, яким присвоєно почесне звання України «Мати-героїня», інвалідів Великої Вітчизняної війни, Героїв Соціалістичної праці, Героїв Радянського Союзу, Героїв України.

Згідно з розпорядженням селищного голови  від 21.12.2020 №171  «Про тимчасове     призупинення   особистого    прийому     громадян  керівництвом Соснівської  селищної    ради» прийом громадян тимчасово було призупинено в зв’язку з введенням карантинних заходів, пов’язаних з COVID-19.

   Особистий прийом громадян відновлено відповідно до розпорядження селищного голови від  01.07.2021 №78-1 «Про відміну розпорядження селищного голови від 31.12.2020 №171 «Про тимчасове призупинення особистого прийому громадян керівництвом Соснівської селищної ради»  розпочато особистий прийом  громадян керівництвом Соснівської селищної ради з 01.07.2021 відповіднодо графіка прийому громадян, затвердженого рішенням виконавчого комітету від 22.12.2020 №55.

   Протягом 2021 року, відповідно до графіка перевірок, затвердженого рішенням виконавчого комітету від 11 березня 2021 року № 20 «Про затвердження графіку перевірок щодо розгляду звернень громадян на підприємствах, установах, організаціях, які розташовані на території Соснівської селищної ради» проведено вивчення стану роботи зі зверненнями громадян в опорному закладі Соснівський ліцей, Марининському ліцеї, закладі дошкільної освіти «Мар'яночка» с.Маринин, закладі дошкільної освіти (ясел-садка) «Берізка», Державному  професійно-технічному навчальному закладі

«Соснівський професійний ліцей». За результатами проведення перевірок складені довідки, які заслухані на засіданнях виконавчого комітету та прийняті відповідні рішення.  В ході проведення перевірок працівникам, відповідальним за звернення громадян надано методичну допомогу з даного питання.

   В січні2021 року проведено навчання   з вивчення Закону України „Про звернення громадян”, Указу Президента України від 07.02.2008 року № 1092008 „Про першочергові заходи щодо забезпечення реалізації та гарантування конституційного права на звернення до органів державної влади та органів місцевого самоврядування”, постанови Кабінету Міністрів України «Про затвердження Інструкції з діловодства за зверненнями громадян в органах державної влади і місцевого самоврядування, об’єднаннях громадян, на підприємствах, в установах, організаціях незалежно від форм власності, в засобах масової інформації» з відповідальними працівниками щодо роботи із зверненнями громадян структурних підрозділів селищної ради, підприємств, установ та організацій, які знаходяться на території ради, депутатами селищної ради та членами виконавчого комітету.

   Розгляд питання про стан роботи із зверненнями громадян у виконавчому комітеті селищної ради проводиться щокварталу.

 


« повернутися

Код для вставки на сайт

Вхід для адміністратора

Онлайн-опитування:

Увага! З метою уникнення фальсифікацій Ви маєте підтвердити свій голос через E-Mail
Скасувати

Результати опитування

Дякуємо!

Ваш голос було зараховано

Форма подання електронного звернення


Авторизація в системі електронних звернень

Авторизація в системі електронних петицій

Ще не зареєстровані? Реєстрація

Реєстрація в системі електронних петицій

Зареєструватись можна буде лише після того, як громада підключить на сайт систему електронної ідентифікації. Наразі очікуємо підключення до ID.gov.ua. Вибачте за тимчасові незручності

Вже зареєстровані? Увійти

Відновлення забутого пароля

Згадали авторизаційні дані? Авторизуйтесь