Соснівська селищна рада

Рівненського району Рівненської області

Місцеві скарбниці Рівненщини отримали понад 57 мільйонів гривень акцизного податку

Дата: 08.06.2022 14:46
Кількість переглядів: 132

Як повідомила заступник начальника Головного управління ДПС у Рівненській області Зоя Хоній, на території області діяльність в сфері торгівлі алкогольними напоями та тютюновими виробами здійснюють 2287 суб’єктів господарювання відповідно до 6026 діючих ліцензій та 60  СГД, які реалізують у роздріб пальне, відповідно до 212 діючих ліцензій.

За п’ять   місяців поточного року платниками акцизного податку з роздрібного продажу підакцизних товарів  сплачено до місцевих бюджетів області  57,1 млн грн, що на 16 млн грн. більше, ніж за аналогічний період минулого року

Нагадаємо, що згідно чинного законодавства платниками акцизного податку з роздрібного продажу підакцизних товарів є суб’єкти роздрібної торгівлі, які реалізують безпосередньо громадянам та іншим кінцевим споживачам для їх особистого некомерційного використання незалежно від форми розрахунків, у тому числі на розлив у ресторанах, кафе, барах, інших суб’єктах господарювання громадського харчування такі підакцизні товари: пиво, алкогольні напої, тютюнові вироби, тютюн та промислові замінники тютюну, нафтопродукти, насамперед бензин та дизельне пальне, паливо моторне альтернативне, біодизель, скраплений газ тощо.

Податківці нагадують, що акцизний податок перераховується до місцевих бюджетів адміністративно-територіальних одиниць, на яких розташовані пункти продажу підакцизних товарів, протягом 10 календарних днів, що настають за останнім днем відповідного граничного строку, для подання податкової декларації за місячний податковий період.

 

Закон України №2260: відновлено камеральні та документальні перевірки податкової звітності

ГУ ДПС у Рівненській області повідомляє, що Законом України № 2260-IX «Про внесення змін до Податкового кодексу України та інших законів України щодо особливостей податкового адміністрування податків, зборів та єдиного внеску під час дії воєнного, надзвичайного стану» (далі Закон №2260) передбачено відновлення камеральних та документальних перевірок податкової звітності та визначення строків та порядку їх проведення та відновлення відшкодування сум ПДВ з бюджету.

Повернення узгоджених сум бюджетного відшкодування здійснюється у хронологічному порядку відповідно до черговості внесення до Реєстру заяв про повернення суми бюджетного відшкодування.

При цьому суми ПДВ, включені до складу податкового кредиту при здійсненні операцій з придбання товарів, які у подальшому були знищені (втрачені) внаслідок дії обставин непереборної сили у період дії воєнного стану, не включаються до обрахунку суми бюджетного відшкодування, та зараховується до складу податкового кредиту наступного звітного (податкового) періоду до її повного погашення.

Крім того, Законом № 2260 виключено норму щодо подання на період дії воєнного, надзвичайного стану платниками податків до контролюючого органу податкових декларацій та інших документів в паперовій формі. Зміни в частині камеральних перевірок декларацій та уточнюючих розрахунків (у разі їх подання), до яких подано заяву про повернення суми бюджетного відшкодування, набирають чинності з 02 червня 2022 року. 

Зміни в частині камеральних перевірок декларацій та уточнюючих розрахунків (у разі їх подання), до яких подано заяву про повернення суми бюджетного відшкодування з ПДВ, набирають чинності з 2 червня.

 

Питання легалізації найманої праці, в умовах воєнного стану, не втрачає своєї актуальності

Головне управління ДПС у Рівненській  області нагадує, що кожен роботодавець – фізична чи юридична особа мають дотримуватись норм трудового законодавства та пам’ятати, що  у відносинах працівник – роботодавець завжди укладається трудовий договір. Цивільно-правова угода про надання послуг укладається в разі співпраці з незалежним підрядником або особою, яка забезпечує себе роботою самостійно, тобто займається підприємництвом, бізнесом.

Як правило, особа є працівником, якщо:

- ви призначаєте її на посаду з певними обов’язками, визначаєте режим роботи та робочий час;

- ви контролюєте, як, коли і де вона виконує роботу;

- ви сплачуєте фіксовану погодинну, щотижневу або місячну зарплату;

- ви платите за процес праці, а не за її результат;

- ви надаєте матеріали та обладнання для виконання роботи;

- ви надаєте вихідні дні та оплачувані відпустки тощо.

Трудовий договір може бути: безстроковим; на визначений строк; на час виконання певної роботи.

Після укладення трудового договору роботодавець має видати наказ або розпорядження про прийняття працівника на роботу і повідомити Державну податкову службу про прийняття працівника на роботу.

Пам’ятайте:

- повідомлення подається до початку роботи працівника за затвердженою формою;

- це робить власник бізнесу, уповноважена ним особа або фізична особа за місцем їхнього обліку як платників Єдиного соціального внеску;

- повідомлення можна подати у електронній або паперовій (якщо не більше п’яти працівників) формі;

- надану інформацію вносять до реєстру страхувальників та реєстру застрахованих осіб.

В цей складний для України час, через несплату податків та єдиного соціального внеску втрачає держава, а отже, і кожен її громадянин.

Фото без опису


« повернутися

Код для вставки на сайт

Вхід для адміністратора

Онлайн-опитування:

Увага! З метою уникнення фальсифікацій Ви маєте підтвердити свій голос через E-Mail
Скасувати

Результати опитування

Дякуємо!

Ваш голос було зараховано

Форма подання електронного звернення


Авторизація в системі електронних звернень

Авторизація в системі електронних петицій

Ще не зареєстровані? Реєстрація

Реєстрація в системі електронних петицій

Зареєструватись можна буде лише після того, як громада підключить на сайт систему електронної ідентифікації. Наразі очікуємо підключення до ID.gov.ua. Вибачте за тимчасові незручності

Вже зареєстровані? Увійти

Відновлення забутого пароля

Згадали авторизаційні дані? Авторизуйтесь