Соснівська селищна рада

Рівненського району Рівненської області

Головне управління ДПС у Рівненській області інформує

Дата: 02.01.2024 15:55
Кількість переглядів: 98

Фінансовий внесок Рівненщини в перемогу України - понад 17,5 млрд гривень сплачених податків

Головне управління ДПС у Рівненській області інформує, що за 2023 рік  платники податків Рівненщини  сплатили до бюджетів усіх рівнів 17 млрд  507 млн грн податків та зборів. За словами в.о.начальника податкової служби області Андрія Троцка, приріст до аналогічного періоду 2022 року склав 3 млрд 42 млн грн, або плюс 21 відсоток.

Зокрема, до державного бюджету надійшло майже 7,5 млрд гривень, що  перевищує надходження відповідного періоду 2022року на 1,84 млрд гривень.

Доходи місцевих бюджетів упродовж дванадцяти місяців 2023 року склали понад 10 млрд гривень, а це на 1 млрд 201 млн грн більше, ніж у 2022 році, або плюс 13,6 відсоткав.

Крім того, надходження єдиного внеску на загальнообов’язкове державне соціальне страхування у 2023 році становили 11,2 млрд грн, що на 1,6 млрд грн, або на 16,3 відс. більше, ніж у 20221 році.

У Головному управлінні ДПС у Рівненській області висловлюють щиру подяку бізнес-спільноті, яка сплатою податків дбає про фінансовий захист держави у період ворожого вторгнення в Україну.

Увага! З 1 січня 2024 року наявність POS-терміналів є обов'язковою у населених пунктах з чисельністю від 5 тисяч мешканців

Головне управління ДПС у Рівненській області звертає увагу, що на виконання вимог частини двадцять дев’ятої статті 38 Закону № 1591 «Про платіжні послуги» Кабінетом Міністрів України прийнято постанову від 29 липня 2022 року № 894 «Про встановлення строків, до настання яких торговці повинні забезпечити можливість здійснення безготівкових розрахунків (у тому числі з використанням електронних платіжних засобів, платіжних застосунків або платіжних пристроїв) за продані ними товари (надані послуги)».

Так, 1 січня 2024 року вступив у дію підпункт 2 пункту 1 Постанови № 894, який розширює коло суб’єктів господарювання, що в обов’язковому порядку мають забезпечити можливість здійснення безготівкових розрахунків за продані ними товари (надані послуги).

Постановою № 894 передбачено поступове запровадження обов’язку торговців забезпечити можливість здійснення безготівкових розрахунків (у тому числі з використанням електронних платіжних засобів, платіжних застосунків або платіжних пристроїв) за продані ними товари (надані послуги):

з 1 січня 2024 року – наявність POS-терміналів стає обов'язковою у населених пунктах з чисельністю від 5 тисяч населення;

з 1 січня 2025 року – POS-термінали знадобляться у населених пунктах з населенням менш ніж 5 тисяч жителів;

Зверніть увагу, що запровадження обов’язку відповідно до кількості населення не стосується торговців – фізичних осіб – підприємців – платників єдиного податку першої групи та торговців, які здійснюють торгівлю з використанням торгових автоматів, виїзну (виносну) торгівлю, продаж власноручно вирощеної або відгодованої продукції, які повинні будуть встановити POS-термінали з 1 січня 2026 року, незалежно від кількості населення.

Суб’єктам господарювання – сервіси Електронного кабінету

ГУ ДПС у Рівненській області нагадує суб’єктам господарювання про переваги використання сервісів податкової служби, зокрема сервісу Електронний кабінет (https://cabinet.tax.gov.ua/), який є інформаційно-комунікаційною системою, що створена для забезпечення реалізації платниками податків та державними органами своїх прав та обов’язків, визначених Податковим кодексом України, в електронному вигляді.

У приватній частині Е-кабінету для суб’єктів господарювання функціонують сервіси:

- реєстраційні та облікові дані;

- доповнення облікових даних інформацією про види діяльності (КВЕД);

- дані про об’єкти оподаткування;

- інформація про стан розрахунків з бюджетом;

- листування з органами ДПС;

- надсилання в електронному вигляді сервісних запитів за встановленими формами та отримання інформації;

- подання звітності в електронному вигляді до органів ДПС, пенсійного фонду та статистики;

- перегляд та друк раніше поданої звітності;

- перегляд вхідних/вихідних документів (квитанцій про приймання та обробку податкової звітності, інформаційних повідомлень, кореспонденції тощо);

- надання згоди на отримання контрагентом інформації про себе;

- надання згоди на отримання банківською установою інформації про податковий борг;

- податковий аудит (критерії ризику);

- доступ до сервісів Е-ПДВ, Е-акциз;

- РРО/ПРРО;

- доступ до Єдиного рахунку;

- доступ до реєстрів, отримання інформації з реєстрів;

- інші електронні сервіси та корисна інформація.

Платники ПДВ в приватній частині Електронного кабінету мають можливість:

- реєстрації податкових накладних/розрахунків коригування в ЄРПН;

- доступу до даних ЄРПН;

- подання в електронному вигляді повідомлень, скарг на рішення Комісії ДПС про відмову у реєстрації податкових накладних/розрахунків коригування в ЄРПН;

- доступу до сервісів системи електронного адміністрування ПДВ (СЕА ПДВ): розрахунок суми перевищення та результату порівняння даних податкової звітності з ПДВ та ЄРПН; перелік операцій, зареєстрованих в СЕА ПДВ; перелік всіх операцій з ПДВ-рахунком (тип транзакції, загальна сума поповнення рахунку, списання коштів з рахунку, заборгованість тощо);

- доступу до аналітичних сервісів системи автоматизованого моніторингу відповідності податкової накладної/розрахунку коригування оцінки ступеня ризиків: показник D (навантаження за останні 12 календарних місяців); показник P (сума ПДВ, зазначена у зареєстрованих податкових накладних/розрахунків коригування в ЄРПН у звітному періоді); показники Позитивної податкової історії (ППІ); інформація щодо відповідності платника ПДВ критеріям ризиковості.

Сервіси для платників акцизного податку:

- реєстрація акцизних накладних/розрахунків коригування в ЄРАН;

- доступ до даних ЄРАН;

- сервіси системи електронного адміністрування реалізації пального та спирту етилового: перелік операцій, зареєстрованих в СЕА РПСЕ; перелік всіх операцій з ПДВ-рахунком (тип транзакції, загальна сума поповнення рахунку, списання коштів з рахунку, заборгованість тощо); перелік акцизних складів та інформації щодо обладнання акцизного складу; результат зіставлення показників обсягів обігу спирту етилового.

Фото без опису


« повернутися

Код для вставки на сайт

Вхід для адміністратора

Онлайн-опитування:

Увага! З метою уникнення фальсифікацій Ви маєте підтвердити свій голос через E-Mail
Скасувати

Результати опитування

Дякуємо!

Ваш голос було зараховано

Форма подання електронного звернення


Авторизація в системі електронних звернень

Авторизація в системі електронних петицій

Ще не зареєстровані? Реєстрація

Реєстрація в системі електронних петицій

Зареєструватись можна буде лише після того, як громада підключить на сайт систему електронної ідентифікації. Наразі очікуємо підключення до ID.gov.ua. Вибачте за тимчасові незручності

Вже зареєстровані? Увійти

Відновлення забутого пароля

Згадали авторизаційні дані? Авторизуйтесь